SnoopS' hoekje

No puedo creer mis ojos...

Saturday, January 10, 2009

Yoghurtmeisje zonder yoghurt

In de supermarkt (m'n werk vroeger) noemden m'n collega's me het yoghurtmeisje... omdat ik vele pauzes doorbracht met een bak vruchtenyoghurt (vaak perzik) in de kantine. Mjam! Nu wat minder mjam, nu ik geen koemelk meer mag....

Maar yoghurt zou ik eigenlijk wel mogen, want dat is anders... maar wat zijn dat voor suffies bij die fabrieken die overal denken melkeiwit/melkbestanddelen in te moeten stoppen. Het is toch yoghurt, geen melk? Zelfs in een simpel, plain pak yoghurt stoppen ze nog melk.... hoe vervelend kun je 't maken voor al die koemelkallergische mensen?!

Heb net dus maar de minst schadelijke gewone yoghurt gekocht (en dat was tevens wel de goedkoopste...) en verder maar een berg geitenkaas ter compensatie.

Heeft iemand nog leuke recepten zonder koemelk? Ik raak soms wat inspiratieloos met deze belemmering... duimen dat 't niet voor altijd is!

Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home