SnoopS' hoekje

No puedo creer mis ojos...

Wednesday, February 09, 2005

Spaans benauwd

Gisteren kreeg ik het ineens Spaans benauwd. Letterlijk en figuurlijk... bijna zag ik m'n studiereisje naar Spanje van 5 maanden aan me voorbijgaan. Nu is die kans er nog steeds, maar zal 't waarschijnlijk niet meer liggen aan dat ik me niet op tijd heb kunnen aanmelden.

Twee nachten terug dacht ik er ineens aan... "misschien is Madrid wel niet via de faculteit", en jahoor... als je naar Madrid wil, gaat dat via Bureau Buitenland. En die moesten zo nodig allemaal papieren hebben die ik eerder helemaal niet nodig had! Dus gisteren in alle haast wat mailtjes rondgestuurd, gesmeekt en gehoopt op een goede afloop. Inmiddels is de aanbevelingsbrief voor mij al geschreven, mag ik vrijdag langskomen bij m'n Spaans docente (die ik nog nooit gezien heb) om m'n taalkennis op papier te zetten (hopelijk van ná de cursussen Spaans!) en mag ik vrijdag m'n vakken goed laten keuren.

Zo! Dan begint het grote avontuur toch wel steeds dichterbij te komen. Ik hoop zó dat ik naar Madrid mag, al die geweldig leuke vakken die ze daar hebben...

Ik ga nog even lekker verder dromen.... (en schrijf ondertussen een motivatiebrief en engelstalige cv)

3 Comments:

  • At 09 February, 2005 23:18 , Blogger 4duckie2see said...

    Je bent lekker bezig! Leuke post!

     
  • At 10 February, 2005 16:58 , Anonymous Anonymous said...

    5 Maanden naar Madrid ??? :cry: Heb ik iets 'ergens' niet gelezen ofzo!? Maar je hebt toch wel een computertje daar hè? :-)

    MarkK.

     
  • At 14 February, 2005 17:26 , Blogger SnoopS said...

    @duckie: Thanks :)

    @Mark: Je hebt denk ik nog weinig gemist, want ik heb er nog niet zoveel over gezegd... dat komt nog wel als ik zeker weet dat ik mag gaan! Ennuh, op de unihebben ze denk ik wel computertjes ja ;) Hoef je me toch geen 5 maanden te missen :P

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home