SnoopS' hoekje

No puedo creer mis ojos...

Friday, August 26, 2005

Enge vent

4:48 uur. Ik word wakker van gerommel in m'n kamer. Bij m'n wasbak staat een lange vent. Te rommelen in m'n spulletjes die daar op een plankje staan. "Oh help! Een inbreker...", schiet er door m'n hoofd. Vervolgens besef ik dat ik maar beter kan doen alsof ik slaap, hem z'n gang laten gaan en daarna maar zien wat de schade is. Hij stopt al vrij snel weer met rommelen, draait zich om, kijkt naar mij, ik doe snel alsof ik slaap en hij loopt weg. De deur valt verder open en ik hoor 'em nog "FUCK!" roepen en zie hem de wc inlopen.

Hoe loopt 't af? Is Maartje een held en 'vangt ze de boef', belt ze de politie of ligt ze nog urenstil wakker in d'r bed? Wat denk jij?

2 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home