SnoopS' hoekje

No puedo creer mis ojos...

Thursday, September 15, 2005

Opzij, opzij, opzij

Opzij, opzij, opzij,
maak plaats, maak plaats, maak plaats,
wij hebben ongelofelijke haast.
Opzij, opzij, opzij,
want wij zijn haast te laat,
wij hebben maar een paar minuten tijd.

We moeten rennen, springen, vliegen, duiken, vallen, opstaan en weer doorgaan.
We kunnen nu niet blijven, we kunnen nu niet langer blijven staan.

Herman van Veen - Opzij, opzij, opzij

Druk druk druk, stapel opdrachten hier, vergadering & notulen daar, groepswerkje ginds en morgen alweer een presentatie in 't Spaans(!), kortom: volle agenda... ik moet duidelijk (weer) wennen aan 't drukke studieleventje na een half jaar uit de running. Even mezelf weer aanleren dat ik tijd nuttig moet gebruiken in plaats van te lapzwansen. En dat valt nog niet mee...

8 Comments:

  • At 15 September, 2005 13:24 , Anonymous Anonymous said...

    Godzijdank, ik ben dus niet de enige die het niet weet te managen.

     
  • At 15 September, 2005 13:25 , Anonymous Anonymous said...

    He, waarom zie ik mn post niet :S

     
  • At 15 September, 2005 13:42 , Blogger SnoopS said...

    Ik zie em wel :)
    Heb al meteen weer gezeur met Spaans, coordinator probeert me de cursus uit te zetten omdat ik geen Spaans studeer @#)(*)%@(*%@#%) zo :P

     
  • At 15 September, 2005 14:33 , Anonymous Anonymous said...

    Hmmm, even kijken... het is half drie en wat heb ik tot nu toe gedaan? Uitgeslapen, gechat, gedoucht, gegeten, geforumd, tv gekeken, op bed gelegen. Ik word gèèèèk!

     
  • At 15 September, 2005 17:10 , Blogger SnoopS said...

    ik geloof dat ik een goed probleem opgeschreven heb :P ben zeker niet de enige die er last van heeft...

     
  • At 15 September, 2005 19:07 , Blogger Maarten said...

    Ik ben na twee weken ook nog niet helemaal in m'n ritme.
    Sinds gister ben ik wel begonnen met het achterstanden wegwerken. ;)

     
  • At 15 September, 2005 22:45 , Anonymous Anonymous said...

    Hoe schakel ik die vakantiemodus uit? Moet ook echt eens aan de bak. Succes Maartje met je drukke studentenleven! Het hoort er allemaal bij.. :)

     
  • At 16 September, 2005 08:59 , Blogger 4duckie2see said...

    Ben vanmorgen vol plannen uit bed gestapt voor mijn eerste dag vrij in achttien dagen... Haha, en voor ik het weet heb ik het ook weer druk, druk, druk en doe ik uiteindelijk niets :-) Ga zo maar een lijstje maken, met ook leuke dingen erop... Dat werkt! (soms) Sterkte he!

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home