SnoopS' hoekje

No puedo creer mis ojos...

Saturday, August 27, 2005

Enge vent deel II

Voor iedereen die de comments niet leest ;-)

De deur valt verder open en ik hoor 'em nog "FUCK!" roepen en zie hem de wc inlopen.

Hoe loopt 't af? Is Maartje een held en 'vangt ze de boef', belt ze de politie of ligt ze nog urenstil wakker in d'r bed? Wat denk jij?

Als een gek sprong ik op om vervolgens "MOORD!" en "BRAND!" te roepen! Nee, helaas, zo spannend ging 't niet verder...

Ik ontdek dat de deur tegenover mijn kamer openstaat, daar ook licht aan is en ineens gaat er een lampje branden. Dat zou dan wel Niels, m'n huisgenootje kunnen zijn. Maar wat 'ie om kwart voor 5 in m'n kamer moet? Misschien net thuisgekomen en met z'n zatte kop de verkeerde kamer ingelopen?

De volgende ochtend doe ik eerst de ontdekking dat ik écht niet droomde (sorry Sahidah ;), want er steekt nog een sleutel in m'n deur, terwijl ik normaal nooit m'n kamerdeur op slot doe. In de gang kom ik Niels tegen, die was op staat te hangen. Ik vraag: "Wat deed jij vannacht bij m'n wasbak?" "WAT?? NIETS? WASBAK???" "Ja, je stond vannacht bij m'n wasbak te rommelen, om kwart voor 5...." "Huh??? Ik denk dat ik geslaapwandeld heb dan... ik weet van niets. En we waren ook wel eerder thuis dan kwart voor 5..." "Maar wat deed ik dan?" ... "Sorry! Sorry! Sorry! Ik wist niet eens dat ik slaapwandelde, maar ik moet wel hebben geslaapwandeld!"

Mysterie opgelost :)

3 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home