SnoopS' hoekje

No puedo creer mis ojos...

Sunday, May 14, 2006

Een bezoekje aan de Zoo & Aquarium Madrid

Erica en Kristel waren hier! En natuurlijk werden er wat gezamenlijke uitstapjes gemaakt, wel net zo gezellig. We zijn naar de botanische tuinen geweest (waarvan de foto's op mysterieuze wijze zijn verdwenen, vrees dat ik iets te snel op alles wissen heb gedrukt...), ook werd het Retiro niet overgeslagen, ook al eindigden we die middag in de Starbucks omdat het in Retiro veelste koud was. En het andere uitstapje was de dierentuin. Die stond niet op m'n lijstje, maar ik ben toch blij dat ik die gezien heb. Iets tussen een ruime dierentuin en het dolfinarium in. Leuk, weer eens waterdieren en -shows zien! Heb echt zitten genieten en ook nog een stel mooie foto's gemaakt die ik natuurlijk met jullie wil delen... En voor ik nog een beest een verkeerde naam geef, deze keer even zonder beschrijvingen ;)












Ik hoop dat je het bezoek aan de dierentuin ook leuk vond ;) En dan weet je bij deze dus dat als je ooit naar Madrid gaat, dat de dierentuin ook de moeite waard is!

4 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home