SnoopS' hoekje

No puedo creer mis ojos...

Sunday, September 16, 2007

Wachten op de trein...


Waiting on the train...
Originally uploaded by maartjevdh
Langzaamaan begin ik mijn fotoverzameling van afgelopen vakantie een klein beetje op orde te krijgen. Een foto die meteen al favoriet is geworden, is deze.

Op Gare du Nord, het noordelijke station van Parijs, fotografeerde ik dit jongetje. Wachtend op zijn trein. Zou hij ook naar huis gaan?

Ik heb nooit zoveel met Frankrijk gehad, het zat ook niet in de familie. Maar Parijs heeft me toch wel anders laten denken over de Fransen. Ik zou er graag weer snel heen gaan. Wat een prachtige stad! Maar ik ben blij dat ik er tenminste nu 1 keertje 1 dag ben geweest...

Foto's van de stad volgen nog, hopelijk... (voor ik weer loze beloftes doe)

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home