SnoopS' hoekje

No puedo creer mis ojos...

Thursday, May 24, 2007

Caribbean Express: foto's

Ok, op verzoek: de foto's van zondag. 14 van de veel te veel dan toch. Ik hoop dat ik een beetje de mooiere eruit gezocht heb ;-)

Henna Spalburg met een soort presentatie/verhaal over de geschiedenis van Suriname n.a.v. haar driedelige boekenserie.


Interview door Machteld Stilting met Annejet van der Zijl (schrijfster van Sonny Boy en de biografie van Annie M.G. Schmidt)





Vijf van mijn collega's in de -hopelijk- nieuwe dresscode (van mij hoeft 't helemaal niet, maar als er wat moet: liever dit dan een verplicht pakje):
Ze waren mij alleen vergeten te vertellen dat we allemaal lin het zwart-wit zouden gaan (en Ali in het midden is ook niet echt in 't zwart-wit maargoed ;-). Mooie staatsiefoto hè?

1 Comments:

  • At 26 May, 2007 00:06 , Blogger 4duckie2see said...

    Goed gedaan. Vooral met het weinige licht. En je durft, ben ik jaloers op. Iets te veel foto's van interview uitgekozen :-P Maar die met de twee dames op voorgrond en publiek erachter is erg mooi. En die met vrouw met hoedje ook!

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home