SnoopS' hoekje

No puedo creer mis ojos...

Tuesday, April 03, 2007

Onkruid bestrijden met een kannetje kokend water

Gisteren kwam ik toch iets leuks tegen... de onkruidbestrijjdkar die werkt op kokend water. Heel milieuvriendelijk. En ik moest ook meteen hard lachen, want ik heb ooit een (vond ik) hilarisch item gemaakt over onkruid bestrijden.

Ik heb even geen zin meer om de intro op te gaan zoeken in m'n papierberg, maar hier kun je het item beluisteren, zonder introductie van de presentatrice. Ze zegt iets van dat ik vraag wat het is waar we bij staan. Dus denk die er maar even bij, je valt er een beetje in nu... En ik praat een beetje te hard in de microfoon ;-) Enthousiasme hè (en pssht... ook gebrek aan kennis/ervaring).

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home