SnoopS' hoekje

No puedo creer mis ojos...

Thursday, March 22, 2007

Voor Damien

Beste Damien,

Ik weet dat je de weblogs van je favoriete fans leest, dus bij deze wil ik je graag laten weten dat ik je concert adembenemend mooi vond. Ik werd er stil van en dat is een hele kunst. Je bezorgde me kippenvel met The Professor en Older Chests. Je liet me soms bijna huilen, waardoor m'n lenzen ook niet uitdroogden. Ook dompelde je me onder in je emotionaliteit, in je diepste, vaak boze gevoelens en je liet me dansen, het meisje danste. Je ontnam me de woorden om de pracht van je concert te omschrijven, ik was nog sprakeloos tot lang na het concert. Inmiddels heb ik weer een beetje van m'n woorden hervonden, zoals je ziet.

Je hebt trouwens ook mooie blauwe ogen, heeft iemand dat wel eens tegen je gezegd? Dat zeggen ze bij mij ook altijd, maar ik hoop dat 't bij jou een iets origineler compliment is dan bij mij. Je mag wel vaker zo vooraan 't podium gaan staan namelijk, dan kan ik ze nog beter bestuderen. En ik zal een kam meenemen naar Brussel, misschien kun je dan een keer je haren kammen. En zat je leuke shirt net in de was? Geen nood, ik zal wel wasmiddel meenemen naar Brussel, dan hoef je daarna niet meer zonder te zitten.

Wil je me nog wat beloven? Kun je het weer goedmaken met Lisa? Ik weet zeker dat ze graag weer naast je wil staan op het podium en je zou me er zo'n plezier mee doen. Echt. Je bent een schat als je haar weer opduikelt, haar tranen droogt en het met haar uitpraat. Misschien moet je haar vragen of ze ook een liedje met Ernie op 't podium wil spelen. Dan heeft ze ook een mooi eigen moment in de show, dat kan ze vast waarderen.

En als het dan weer allemaal koek en ei is tussen jullie twee, dan mag je weer de troubadour zijn die je vaak bent. Ik weet dat je het kan, Damien, je bent een ster in leuke verhaaltjes vertellen, de zaal aan het lachen maken, om daarna bloedserieus een droevig nummer in te zetten. Dus ik hoop dat je je troubadours-stemming weer terugvindt en ons trakteert op wat mooie verhalen. Dan trakteer ik jou nog wel op een drankje. En als je dan toch al in een goede bui bent, wil je dan ook Sand, Fool en Childish spelen? Het hoeft niet hoor, maar het zijn zo'n mooie nummers en de laatste brengt ook een beetje vrolijkheid in de tent. Dan kun je ook met een lach de tourbus weer instappen. En samen met een stralende Lisa.
Wat wil je nog meer? Een knuffel? Die wil ik je met liefde en plezier komen geven aanstaande maandag! Eigenlijk is dat ook veel mooier dan 't schitterende cd-hoesje verpesten met een handtekening van je. Geef me maar een knuffel, lieve Damien! Dan kunnen we er beiden weer tegenaan...

Tot maandag!

Liefs,
Maartje

4 Comments:

  • At 22 March, 2007 23:28 , Anonymous Anonymous said...

    mooi en leuk geschreven Maartje. Veel plezier alvast maandag bij Damien, en doe Vyvienne de groeten van me!

     
  • At 22 March, 2007 23:38 , Blogger 4duckie2see said...

    Damien, nu je toch aan het lezen bent. Heb gehoord dat je in Parijs hebt getoond hoe goed je Frans is. Mijn complimenten! Je krijgt een kaart van de juf.

    Na alle stilte in Tilburg wil ik je graag eens horen praten in Brussel, komende maandag. En jij denkt natuurlijk: Bien sur! Ce n'est pas une probleme.

    Mais: C'est une grande probleme! Je ne parle pas de Francais. Tu comprends? Dus dan zit ik als een domme jojo in mijn stoel terwijl de rest van de zaal voorover valt van het lachen als jij er in het Frans op los babbelt. Dus doe maar niet!

    Vooral omdat dat Ierse accent ook nog eens mega sexy is!

     
  • At 23 March, 2007 07:01 , Anonymous Anonymous said...

    Geweldig stukje Maartje, echt mooi geschreven ja! :)

     
  • At 23 March, 2007 16:04 , Anonymous Anonymous said...

    Wat een geweldig stukje :D Als alle wensen die erin staan toch eens uit konden komen... *zucht :D*
    Groetjes en tot maandag, evelien

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home