SnoopS' hoekje

No puedo creer mis ojos...

Tuesday, June 02, 2009

Telefoon

Je hebt zo´n ding, zo´n mobiel, om lekker te smsen op ´t vliegveld als je niet meer weet wat je moet doen, wachtend in de gate. Tenminste, dat is wat ik deed voor ik vertrok. En toen zat ik iets later toch in ´t vliegtuig, denk ik ineens: waar is m´n telefoon gebleven? Niet in m´n broekzak waar ik dacht dat ik hem had gestopt, niet in m´n tas, niet in m´n andere tas, niet op m´n stoel, niet onder m´n stoel, niet aan de voorkant tussen m´n stoel, niet in het vakje voor m´n stoel en zelfs niet rond m´n zitplek in de gate.

Shit! Ik had met Judy op ´t vliegveld van San Jose afgesproken en ook al dacht ik dat dat niet groot was, zonder telefoon is dan toch niet zo fijn. En ik had ook net een nieuw abonnement afgesloten, dus dan zou dat betekenen dat ik nog los een nieuwe telefoon moest kopen. Ooooh, wat baalde ik. Ze hebben zelfs nog voor me omgeroepen of iemand m´n telefoon had gezien, maar nee.

Toen toch maar m´n telefoon laten blokkeren, want we stegen zo op. En terwijl ik balend op m´n stoel zat te wachten tot we echt vertrokken, dacht ik ineens. Oooh, als ik zo zit, kan dat ding wel eens uit m´n zak zijn gegleden, zo de richel in tussen de twee stoelen (daar had ik wel gekeken). Maar hij lag dus net onder m´n stoel aan die kant.

Nou, dat kon ik dus allemaal weer recht gaan zetten in de VS (viel ook niet mee) toen ik daar 5 uur overstaptijd had en niet ´t vliegveld afkon. Achja, had ik daar ook meteen een bezigheidstherapie met kleingeld vinden en daarna ontdekken dat je daarmee geen 06-nummer kan bellen... Handug!

Maar m´n telefoon doet ´t alweer, behalve dat ik er niet mee kan smsen hier in Costa Rica. Ook geen Costaricaans nummer, want dat gaat hier niet. Dat jullie ´t ff weten.

Labels: ,

2 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home