SnoopS' hoekje

No puedo creer mis ojos...

Thursday, October 13, 2005

3 maanden

Gister vroeg een zwemgenootje aan me: "Wanneer ga je nou ook alweer naar Madrid?"
Toen zei ik: "In februari..."
"Begin februari?"
"Ja..."
"Dat is over 3 maanden al!"

Nouja... 3 en een halve maand dan toch... maar over een halve maand is 't wel 3 maanden en dat klinkt toch wel als dichtbij.

Over zo'n vier maanden woon ik in Madrid, eet ik Spaans voedsel, ga ik naar een Spaanse/Madrileense universiteit, heb ik Spaanse klasgenootjes, mis ik m'n Hollandse fiets en stap ik in de Madrileense metro, heb ik Spaanse tv, Spaanstalige vakken...
kortom, dat is nog heel R A A R !!!

Gelukkig mag ik me nu nog even vasthouden aan 't Utrechtse, Hollandse en praat ik op een paar woorden na alleen Spaans bij college en bij 't studeren thuis...

3 Comments:

  • At 14 October, 2005 01:33 , Blogger 4duckie2see said...

    Si! Geniet er nog maar even van :-)

     
  • At 14 October, 2005 17:31 , Anonymous Anonymous said...

    Je zal zien dat het eerder is dan je denkt.

     
  • At 15 October, 2005 20:40 , Anonymous Anonymous said...

    Kom op zeg, overal waar ik in Spanje ben geweest was er wel een good 'old "Friet van Piet" of "Vet van Ed" op iedere straathoek te vinden waar de man aan de andere kant van de toonbank je bestelling in onvervalst Haags opnam. Om die enge Spaanse stierenkloten en inktviszooi hoef je geen zorgen te maken

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home