SnoopS' hoekje

No puedo creer mis ojos...

Sunday, October 09, 2005

Papierberg voor Madrid



De zooi formulieren op m'n bureau. Wel met een beetje fotobewerking :P

Inmiddels heb ik alle formulieren voor Madrid bestudeerd en geprobeerd in te vullen. Let op: geprobeerd. M'n naam, adres en studierichting wil nog wel lukken. M'n paspoort(nr) lag natuurlijk bij m'n andere thuis en van de Erasmuscode heb ik sowieso geen idee.

Dan heb je de vakken nog. Wat moet ik nou toch gaan volgen bij sociale wetenschappen? Ik snap er waarschijnlijk toch niets van... Daar ga ik binnenkort op de gok nog even wat vaknamen voor opschrijven.

Drie vakken heb ik al wel uitgezocht:
Sociología de la opinión pública y de la comunicación de masas, Sociología del arte y la literatura en (last but not least!) Fotografía Informativa.

Mag nog één vak van CIW (m'n studie, voor 't geval je dat gemist had...) kiezen en dan 'moet' ik voor de formaliteit de rest aanvullen met sociale wetenschappen-vakken.

Ohja, huisvesting...Ook nog zoiets vervelends om te regelen. Iemand toevallig nog een kaart van Madrid thuisliggen? ;) Ben benieuwd naar de huisvesting van de universiteit, vrees alleen dat 't op baggerlocatie is en dat je dan ook nog in een 6 m2-hok zit :P Heb er es een mailtje aan gewaagd, ben benieuwd of ik uiteindelijk zelf op zoek ga/moet naar iets woonbaars... Ik hou je op de hoogte.

3 Comments:

  • At 09 October, 2005 22:19 , Anonymous Anonymous said...

    CIW? ik dacht dat je Spaans deed :S

    Poeh, wat een gedoe allemaal zeg. Zoiets zou mij er echt van kunnen weerhouden om in het buitenland te studeren (niet dat ik het ooit van plan was geweest).

    Heel veel succes iig.

     
  • At 10 October, 2005 00:00 , Blogger Maarten said...

    Papierwerk en keuzes maken. De twee zaken die ik het meest vervelend vind.

    Succes Maartje.

     
  • At 15 October, 2005 01:07 , Anonymous Anonymous said...

    ja hoor, hier ligt nog ergens een kaart van madrid ;)

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home