SnoopS' hoekje

No puedo creer mis ojos...

Monday, December 12, 2005

Always love en dus nie boos zijn hè

Waarschijnlijk m'n laatste concert van 2005. Waarschijnlijk, want soms zit 't leven vol verrassingen. Maar als de verrassingen uitblijven was Nada Surf in de Melkweg op 9 december m'n laatste in een hele serie concerten. En een leuke afsluiter ook nog! Na een pizzahap met Maarten en Tommie Nikki gezocht en gevonden. Tijdens 't wachten in de zaal gezellig gekletst en dat ging tijdens 't voorprogramma gewoon door. Howie Beck was namelijk niet zo boeiend, ja, leuk voor 2 liedjes, misschien thuis, als achtergrondmuziek maar niet als opwarmer voor Nada Surf. Tegen 't eind van z'n optreden kwamen Nada Surf-bandleden 'em helpen. Dat maakte alles meteen een stuk aangenamer. Nadat Howie Beck met z'n fles wijn van 't podium was verdwenen konden we weer verder kletsen.

Na een poosje wachten mochten we Nada Surf aanschouwen. Leuke band met leuke liedjes. Lekker gesprongen met Nikki, Maarten en Tommie. Heb genoten, maar heb ook gemerkt dat Nada Surf toch ergens een beetje buiten m'n straatje valt. Ik vond 't leuk, gezellig, maar niet enorm bijzonder. Toch was het leuk voor een avondje.

En die titel? Vond ik zo grappig... Tijdens Always Love wilde een jongen voor me langs, maar omdat 't al ongelooflijk druk was keek ik 'em boos aan. Toen 'ie eenmaal naast me stond fluisterde ie me in 't oor: Always love... en dus niet boos zijn hè. Toen kon ik alleen nog maar glimlachen :)

4 Comments:

  • At 12 December, 2005 22:52 , Anonymous Anonymous said...

    O, zo ziek was je dus niet ;-)

     
  • At 13 December, 2005 12:05 , Blogger Maarten said...

    Het was zeker leuk, voor herhaling vatbaar.

    Zondagavond ging het springen toch wel een stukje beter. :D

     
  • At 13 December, 2005 17:15 , Anonymous Anonymous said...

    O die Always Love jongen. Die was best aardig or! Gaf wat tips hoe je als kleine concertbezoeker een show kan overleven en bood aan dat als er wat grappigs gebeurde op het podium mij direct zou vertellen. Heb hem alleen niks over de drummer gehoord, die was toch wel erg grappig en maf! Leuke avond.
    LG op de foto genomen, dus er kon al eigenlijk niks meer fout gaan. :)

    O, die wordverifications worden ook met de dag moeilijker zeg. Helemaal voor mensen die een kleine afwijking naar dyslexie hebben of kippig zijn. Of een combinatie van beide.

     
  • At 14 December, 2005 21:13 , Anonymous Anonymous said...

    Zeg, ik mis het verslagje over Eindhoven ;-)

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home