SnoopS' hoekje

No puedo creer mis ojos...

Monday, January 09, 2006

Goede voornemens


Dus heb ik er vast eentje ingelost. Een keertje meedoen met het kneuzenteam bij waterpolo. In Delft bij het Wave Wintertoernooi.

En geen gezeik achteraf! Want ik heb me volledig aan de omschrijving van kneus gehouden... de ballen vlogen alle kanten op, behalve de goeie... Ze kwamen maar niet van 't water in/op m'n handen en als dat eenmaal wel lukte was dat met twee handen (en dat mag niet). Het doel leek niet het doel van mijn gegooi. We werden vierde (niet doorvertellen hoor: van de vier) in de kneuzerigste poule, maar we hadden de meeste lol, het hardste gelach en het meest enthousiaste publiek (iedereen ging uit z'n dak bij elk doelpunt, want wie weet zou het ons laatste doelpunt zijn ;). Maar gelukkig hebben we ook één wedstrijdje gewonnen!

De volgende keer dat er weer een kneuzenteam is en ik ook in het kikkerlandje ben, ga ik zeker weer meedoen. Misschien moet ik dan wel iets meer oefenen (meer dan die ene training die ik nu heb gehad) vantevoren ;)

1 Comments:

  • At 09 January, 2006 22:20 , Blogger Maarten said...

    Dat zijn juist de leukste toernooitjes. Geen reputatie om hoog te houden dus lang leve de lol. :D

    En die 4e plaats zal ik niet door vertellen hoor. ;)

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home