SnoopS' hoekje

No puedo creer mis ojos...

Thursday, December 15, 2005

Hyper

Hyper! Druk! Springerig! Blij! Vrolijk!
...dinsdag had ik er ook al last van, maar toen was ik er nog niet uit waar 't aan lag. Nu wel! Het is gewoon nog 1 maand en 9 dagen tot Madrid... en ik heb d'r zin in :)

Er beginnen al zoveel dingen zich te ontwikkelen richting het zuiden... zaterdag met een Madrileen gesproken, maandag m'n eerste Spaanse mailtje gestuurd, dinsdag kreeg ik een hele mail terug. M'n docente bleek ineens nog Madrilenen te kennen, die heb ik dus ook even aan 't werk gezet voor Maartje's kamerplan. Nu vertelde ze vandaag dat ik een mondeling mag doen in plaats van een eindvideo/presentatie, vanwege tijdgebrek. Ook zei ze dat een ander meisje dat ook deed, want die moest ook de 23e of 24e al weg... naar Madrid! Morgen gaat ze me aanwijzen wie 't is, zodat ik kan kennismaken en vragen of ze ook de 24e met Transavia vliegt. Zou geweldig zijn als we samen kunnen vliegen en de metro in kunnen stappen daar.

Dan nog m'n laatste Spanjeding. Net sprak een Spanjaard me aan op slsk (muziekprogramma waarbij je ook kan chatten). Dus ik voor de grap terugtypen, hij vond dat m'n Spaans helemaal niet zo slecht was (perfectamente... jaja) en heeft me nog een leuk Spaans bandje aangeraden. Ook nog even mee gepraat, dus ook m'n Spaans nog geoefend. Geweldig!

En daar word ik nou zo hyper van! Al die leuke, Spaanse dingen :)
(en da's maar goed ook, met zo'n toekomst...)

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home