SnoopS' hoekje

No puedo creer mis ojos...

Wednesday, January 11, 2006

Toomler!


Het stond al jaren op de agenda, ik zou met zus gaan, met zo, maar ik ging niet! Het kwam er elke keer niet van... dan was de terugreis te laat en te ver (naar Brabant terug laat in de avond schiet niet op vanaf Amsterdam), dan was 't tijdgebrek, dan was 't weer iets anders en zo staat het al jaren op het doe-lijstje:
een bezoekje aan comedycafé Toomler!

En guess what... deze keer was er een andere initiatiefnemer die het Toomlerplan iets serieuzer opvatte. We werden bestookt met mailtjes, maar wel met succes! Morgenavond zitten wij (Nikki, Maarten en ik) in Toomler... te genieten van Comedytrain "de top van de Nederlandse stand-up comedians".

Ik hoop dat 't al die jaren wachten waard is! Wordt vervolgd...

2 Comments:

  • At 12 January, 2006 12:32 , Anonymous Anonymous said...

    Whoohooo! We gaan naar Toomler toe, we gaan naar Toomler toe, we gaan naar Toomler toeehoeee!

    (en ik kom weer eens schandalig weinig op je blog de laatste tijd, excusios)

     
  • At 15 January, 2006 22:45 , Blogger Maarten said...

    Whoohooo! We waren naar Toomler toe, we waren naar Toomler toe, we waren naar Toomler toeehoeee!

    En naar de Febo :)

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home