SnoopS' hoekje

No puedo creer mis ojos...

Friday, July 18, 2008

Life is wonderful

It takes a thought to make a word
And it takes some words to make an action
It takes some work to make it work
It takes some good to make it hurt
It takes some bad for satisfaction


Jason Mraz - Life is wonderful

De meest toepasselijke tekst voor m'n scriptie. Voor zowel de ups als de downs. Als je m'n grote werk hebt gezien, begrijp je 't. Maar nu is daar de voldoening. De ontspanning, het ontladen, het genieten.

M'n scriptie is af, m'n docenten zijn tevreden (en ik natuurlijk ook met die 7,5!) en ik kan mijn studie(tijd) afsluiten met m'n beste werk ooit. Helemaal zelf geschreven. En in 13 weken nog wel. Met alle omstandigheden erbij. Ik ben blij, tevreden en gelukkig met 't boekwerk dat op m'n kast staat. Life is wonderful.

Geeft toch een heel ander gevoel dan die vorige scriptie met drie mensen waarvan er maar één hard aan meewerkte en waar de organisatie waarvoor we 't schreven totaal niet blij mee was. Duidelijk dus dat ik nog even verder moest studeren ;-). Achteraf gezien dan.

Een mooie scriptie :-). Met nogmaals dank aan Marjolein, Adrianne, Richard, Joost, Adrienne en m'n ouders voor 't direct(e) (zichtbare) werk voor m'n scriptie. En oma voor haar kracht.

Lees- of kijkverzoekjes mogen altijd, per mail graag ;-).

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home