SnoopS' hoekje

No puedo creer mis ojos...

Monday, February 14, 2005

Spaans benauwd - part II

Sommige mensen hebben het talent om altijd alles op het laatste nippertje te doen. Ik ben ook zo'n 'trotse' eigenaar. Lekker gestresst tot 's avonds laat (sorry, aan nachtwerk doe ik dan toch niet mee) aan verslagen, opdrachten of tentamens zitten komt wel 'ns voor. Om maar niet te zeggen met de regelmaat. En toch... 'alles komt altijd goed' werkt hier nog altijd bij!

Vandaag m'n aanmeldingspapieren voor Madrid (en twee andere steden) ingeleverd. Nadat ik gisteren laat naar bed ben gegaan en vanochtend weer vroeg uit de veren was, omdat 't nog niet klaar was. Maar nu is het toch écht ingeleverd en nu mag ik de dagen gaan aftellen tot halfweg maart. Spannend!

2 Comments:

  • At 17 February, 2005 15:23 , Anonymous Anonymous said...

    Sinds ik heb gelezen dat je gewoon online blijft, mag je van mij gerust naar Spanje gaan hoor. Wat een geruststellende gedachte hè ;)Want ach, online vanuit Utrecht of Lennisheuvel, dát verschil merk ik niet eens.. :)

     
  • At 20 February, 2005 02:32 , Blogger 4duckie2see said...

    Tel, tel....Voor je het weet is het maart (en ben ik dertig :-( )

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home