SnoopS' hoekje

No puedo creer mis ojos...

Friday, April 29, 2005

Recept van de huisarts: lezen

Weer een kleine persoonlijke overwinning in deze vervelende hoofdpijntijd! Ik mag weer proberen een boek te lezen! Het MOET dan wel een ontspannend boek zijn, een roman bijvoorbeeld, en geen studieboek. Dat is namelijk dan weer slecht, want dan kan ik misschien niet op elk moment stoppen, omdat ik dan het idee zou kunnen hebben dat ik 't móet lezen. Heerlijk... zo'n aanbeveling van de huisarts! :o) Nog tips?

3 Comments:

  • At 02 May, 2005 17:40 , Blogger Sandmannetje said...

    Misschien kan je rustig aan beginnen met een Donald Duck?
    of een Snoopie ;)

     
  • At 02 May, 2005 20:47 , Anonymous Anonymous said...

    Ik zou zeggen: de gedichtenbundel van Dolf Jansen. Heerlijk ontspannen, en je kunt hem wel 10x lezen als je wilt :)

     
  • At 07 May, 2005 15:30 , Anonymous Anonymous said...

    nou moet ik zeggen dat ik bij lezen ook altijd koppijn krijg. maakt niks uit wat. dus ik zou zeggen gewoon niet lezen.

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home