SnoopS' hoekje

No puedo creer mis ojos...

Friday, April 22, 2005

Onverwachts concertje van...

...Janove Ottesen & the High Heels, woensdag 20 april, Vera, Groningen. 't Enige wat ik van de goede man wist was hoe 'ie eruit zag. Had foto gezien op de voorkant van een gratis tijdschrift en dat zag er niet verkeerd uit... Daarnaast zou ie optreden bij Route05 op zaterdag, dus daar zou ik dan nog wel een klein stukje van z'n optreden mee kunnen pikken. Even kijken of ie in 't echt net zo leuk is als op de foto.



Maar ik hoefde niet tot Route05 te wachten. Afgelopen woensdag heb ik dan wel door vermoeidheid zijn instore in de Plato overgeslagen, maar het concert diezelfde avond in Vera wél meegemaakt. En dat was leuk! Erg leuk (en grappig)! Janove is een enthousiaste vent die z'n publiek betrekt bij z'n optreden door ze één, twee, drie, vier te laten zingen en op de foto te gaan met een fan uit 't publiek tijdens 't optreden. Daarnaast had ie nog grappige verhaaltjes en een maf showmannetje. Dit mannetje speelde een Zweeds liedje op z'n piano en maakte later op de avond nog een raar dansje voor 't publiek. Ohja, tussendoor werden er ook nog lekkere liedjes gespeeld. 't Schijnt dat Janove bij elk optreden ongeveer dezelfde toneelstukjes opvoert, maar dat mag de pret niet drukken. Hij weet z'n publiek in iedergeval enthousiast te krijgen en ik heb me prima vermaakt, zelfs zonder ook maar een liedje te kennen.

Ohja, op de foto was 'ie toch wel iets leuker dan in 't echt....

2 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home