SnoopS' hoekje

No puedo creer mis ojos...

Friday, March 25, 2005

Adíos españa?!

En daar lag ik dan, op de natte straatstenen, totaal geen idee hebbend wie ik was, waar ik was en wat ik ging doen. Misschien had ik m'n ogen wel open en heb ik wel iets gezegd, maar het eerste moment wat me bij is gebleven is zittend op de stoeprand, nadenkend waar ik ook alweer woonde. Ik had werkelijk geen idee.

En die val die ik daarvoor heb gehad heeft nu nog grote gevolgen. Studeren is niet meer zo makkelijk als 't was, of beter gezegd: lukt voor geen meter. Ik moet weer op regelmatige tijden gaan slapen en veel slapen. Ik heb een boel dingen opgegeven om wel m'n studie (SPAANS :)) te kunnen halen, maar heb inmiddels ontdekt dat 't niet zo werkt als je in mijn situatie zit. Ik moet namelijk veel ontspannen, en studeren valt daar niet echt onder. Dus volgend blok maar eens een vak minder volgen, geen Spaans meer, waardoor ik in september ook niet naar Spanje kan. Gelukkig is er alweer een alternatief plan, om een half jaartje later naar Spanje te gaan... Nu maar hopen dat dat ook nog kan binnen de regelingen. 't Blijft spannend...

2 Comments:

  • At 26 March, 2005 10:36 , Blogger Elsjefieder said...

    Wel balen zeg, dat je in september niet naar Spanje kan! Ik ga duimen dat je dan een half jaar later wél alsnog kan gaan!

     
  • At 26 March, 2005 17:34 , Anonymous Anonymous said...

    Zóveel moeite gedaan en dan zou het allemaal niet doorgaan? Tuurlijk niet! Want zie: gelukkig is er een alternatief voor later! Je verdient het en het is beter zo!Met koppijn in Spanje zitten schiet ook niet op...

    Koppie op meid!

    Johan

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home