SnoopS' hoekje

No puedo creer mis ojos...

Monday, March 14, 2005

De kater komt later...

Vakanties zijn er vaak voor om uit te rusten, maar soms wordt er weinig gerust op vakantie. Zoals op deze vakantie. Nog vermoeider dan ik al was voordat ik op vakantie ging. Ik zit hier nu met gigawallen onder m'n ogen mezelf wakker te houden, omdat ik nog naar een of andere bijeenkomst moet. En dat zelfs door een studiereis naar Praag. "Studiereis" naar Praag bedoel ik eigenlijk. Er is weinig gestudeerd en er is ook weinig studiegerelateerds gedaan en misschien dat 't daar ook wel mis ging.

Wat we dan wel gedaan hebben in Praag? Heel veel gewandeld, een studentikoze rondleiding door de stad (inclusief cafés met goedkoop bier en/of eten), een bezoek aan een blacklight theatre (wat door moet gaan voor studiegerelateerd... denk ik :), veeeel gefeest, een bezoek aan het nationaal museum en 't café aldaar, de Oscarwinnaar Million dollar baby met Tsjechische ondertiteling en de dierentuin! En dat was wel de zeer korte samenvatting van 4 geweldige dagen Praag.

En nu dan die kater. Geen goedkope etentjes meer, niet elke avond feesten, geen gezellige uurtjes in de lounge en ook even niet zoveel slappe-lach-momenten meer als in Praag. Vergeet ik nog haast dat enorme slaapgebrek door nachtelijke busreizen, uitgaan in Praag en die heerlijk krakende bedden... Met wat extra slaap de foto's maar eens afwachten, dat helpt vast tegen de kater...

1 Comments:

  • At 14 March, 2005 17:05 , Blogger Elsjefieder said...

    Jaaa, Praag was echt 'supertoll'. Ik ben blij dat ik ook mee was! ;)Vanavond wel echt heel erg op tijd te bed geloof ik...

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home