SnoopS' hoekje

No puedo creer mis ojos...

Monday, April 11, 2005

Hoe gaat 't met je?

Een heel gebruikelijke vraag. Maar is jouw antwoord altijd "Goed"? Ook een heel gebruikelijk antwoord namelijk. Maar daarmee wordt de vraag wel zo'n beetje een beleefdheidsvraag in plaats van een serieuze vraag uit interesse.

Mijn vraag is dan: wat heb je dan nog aan zo'n vraag? En moet je nou, als 't niet zo goed gaat, toch zeggen dat 't goed gaat? Omdat 't zo'n beleefdheidsvraag is? Dat vraag ik me dan af... Hoe gaat 't met jou?

3 Comments:

  • At 11 April, 2005 20:19 , Anonymous Anonymous said...

    Nja.. niet te best eigenlijk. Maar goed, dat weet jij allang..

     
  • At 13 April, 2005 23:23 , Blogger 4duckie2see said...

    Nja, eigenlijk best goed :-) Komt door de regen denk ik... Maar durf ook niet goed te zeggen, als dat zo is. Maar vele vragenstellers weten zich met dat antwoord geen raad.

     
  • At 19 April, 2005 20:53 , Anonymous Anonymous said...

    Het heet overleven
    Dat kan ik erg goed
    Ik lach en lieg m’n leven leuker
    Omdat ik weet dat iedereen dat doet
    ‘Hoe is het met jou?’
    ‘Met mij is het goed!’

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home