SnoopS' hoekje

No puedo creer mis ojos...

Friday, October 14, 2005

Verveelangst

Heb jij per ongeluk soms last van verveelangst?

Dat vroeg iemand mij pas. Vanaf aanstaande dinsdag bestuuraf (feestje!), maar alweer druk met weer iets nieuws. Voorlichting geven over werk en inkomen aan jongeren tussen 14 en 18 jaar! De eerste training was gisteravond. Die was bijzonder gezellig! Hele leuke, gezellige mensen om voorlichting mee te gaan geven. Ik heb alweer zin in m'n nieuwe bezigheid...

Misschien ben ik dus wel bang niets te doen te hebben. Maarja, het is ook allemaal zo leuk, waarom zou je dan thuis op de bank je gaan zitten vervelen als je ook lekker bezig (druk) kan zijn met iets leuks/gezelligs/grappigs/actiefs. En hoe voller m'n agenda, hoe productiever ik ben... Hartstikke handig.

Dus ja, bij deze moet ik wel bekennen:
Ik lijd aan verveelangst...



maar vervelend vind ik 't niet :o)

5 Comments:

  • At 14 October, 2005 18:01 , Anonymous Anonymous said...

    Waarom zou je je ook vrijwillig gaan vervelen? Het leven is al zo kort.

     
  • At 14 October, 2005 18:07 , Blogger di-jan said...

    Precies! Je leeft nu, en moet daar ook iets mee doen! En ja, ik lijd ook aan verveelangst... ;)

     
  • At 14 October, 2005 18:48 , Blogger Maarten said...

    Ik heb geen verveelangst. Ik verveel me toch niet snel dus hoef er ook niet bang voor te zijn. :)

     
  • At 16 October, 2005 13:43 , Blogger 4duckie2see said...

    Me vervelen is een van mijn grootste hobby's. Heerlijk, niets doen... Ik lijd dus aan de verveeldroom!

     
  • At 16 October, 2005 20:01 , Anonymous Anonymous said...

    Ik vind het heerlijk om me soms te vervelen, maar op een avond als dit komt het even slecht uit want ik moet nog zoveel doen in minder dan 2 uurtjes, en dan krijg je stress en daar hou ik niet van..

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home