SnoopS' hoekje

No puedo creer mis ojos...

Friday, May 26, 2006

Melissa komt naar Nederland

WAAAAAAAAAAAAAH!

We hebben het er wel eens over gehad, wel vaker dan eens. Ze wilde ook echt wel, maar niets stond nog vast. Maar nu wel! Melissa komt van 3 tot en met 6 juli (in de ochtend) langs in Nederland! Wat heerlijk om te weten dat ik hier in Madrid nog niet van iedereen (semi)definitief afscheid hoef te nemen. Ik heb Melissa dan ook al sinds half juni ongeveer niet meer gezien omdat ik op vakantie ga en als ik terugkom zij weg is. Heerlijk! Gezellig! Leuk!

Je kunt je haast niet voorstellen hoe dat voor ons is. We hebben het vaak genoeg over Hollands brood, fietsen (heb ik samen met haar in Sevilla nog gedaan), hoe Nederlandse steden eruit zien, het weer en andere gewoontes (Sinterklaas!) en nu kan ik haar gewoon dingen echt laten zien. Nu hoeven we er niet alleen over te praten, nu kan ze het zelf bekijken. Als 't kan ook nog wat vrienden ontmoeten, zodat ze ook begrijpt over wie de verhalen gaan en andersom m'n Nederlandse vrienden een stukje Madrid (m'n vriendschap met haar) beter kunnen begrijpen. Oh, wat heerlijk! Ik kijk er echt naar uit!

1 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home