SnoopS' hoekje

No puedo creer mis ojos...

Saturday, October 27, 2007

Mooie zin


Ik heb jou niet nodig om van je te houden. Ik droom je hier naast mij...

(Thomas Acda)


Voor in het al-lang-zoekgeraakte mooie zinnen-schriftje.
De nummers van de nieuwe cd waren in iedergeval zeer indrukwekkend afgelopen woensdag bij de eerste try-out van de nieuwe AedM-show. In de nieuwe liedjes zitten vast nog wel meer 'mooie zinnen'.

Ben eigenlijk wel benieuwd wat jouw 'mooie zin' is. Die je zelf gemaakt hebt of gevonden...

Labels: ,

1 Comments:

  • At 11 November, 2007 17:58 , Anonymous Anonymous said...

    Jaa, een mooie zinnen schriftje!! Die heb ik ook!! Al schrijf ik er nu niet zo veel meer in, was meer in een periode dat ik iemand miste en toen opeens allemaal mooie zinnen in liedjes ontdekte enzo, en die dan opschreef. Zijn dus ook allemaal wat van die zielige zinnen geworden, maar er kunnen natuurlijk ook best vrolijke mooie zinnen zijn. Misschien goed idee om dat schriftje weer es erbij te pakken. :)

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home