SnoopS' hoekje

No puedo creer mis ojos...

Friday, July 18, 2008

So here, here I go

On the edge of everything
The start, the end, the in between
But somewhere through my fear I know I'm fine
Nothing like the way it's been,
An open door I've never seen
And I can't help but wonder what's inside

Sarah Bettens - Go

Op de finishlijn van m'n scriptie kijk ik nog 'es achterom, maar kijk ik net zo lief vooruit. Het einde van m'n studietijd, het begin van het volgende deel van m'n leven. Reizen ("dat noem je toch geen vakantie meer", aldus m'n scriptiebegeleider) en dan aan 't werkende leven beginnen. En hopelijk ook eindelijk een huisje. 't Begin van 't 'echte' leven zeg maar.

Maar vooruitkijken is ook onzekerheid. Wat zal er op m'n pad komen? Hoe zal 't reizen zijn? Hoe is 't om twee maanden ver van huis met een backpack rond te sjokken, een deel van de tijd alleen? Zal er niets ergs gebeuren? Wat voor leuke dingen zal ik meemaken? En hoe zal 't leven daarna zijn... werkzoekend, nog op een kamer die ik zat ben... Allemaal vragen!

Maar donderdag trek ik hier in iedergeval de deur dicht en ga ik eens kijken wat er achter de grote deur Zuid-Amerika zit. En ik heb heel veel zin in Judy's vrienden ontmoeten, Spaans oefenen, de prachtige natuur daar ontdekken, vrienden maken, uitdagingen aangaan en genieten.

En uiteindelijk komt 't allemaal goed. Zoals Sarah zegt...
But somewhere through my fear, I know I'm fine.

Verhalen komen hopelijk met enige regelmaat hier op m'n weblog. En foto's op Flickr als ik m'n wachtwoord heb teruggevonden (dan post ik wel een link).

Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home