SnoopS' hoekje

No puedo creer mis ojos...

Tuesday, March 07, 2006

Aftellen...

Ik heb het hier prima naar mijn zin hoor. Het dagelijkse leven begint te wennen, hier wonen wordt normaal, maar af en toe zijn er toch wel de "Hee, ik ben in Madrid!!!"-momenten. De colleges zorgen dat het besef dat ik ergens anders ben wel degelijk blijft bestaan, want het volgen ervan valt niet altijd mee. Maargoed, gisteren heeft m'n oudste docent (iig 60+) ons gezegd dat we eventueel ook alles in het Engels mogen inleveren. Wat een lieve man! (maar waarschijnlijk gaan we toch klungelen in het Spaans, want dat vinden we toch net wat dapperder)

Maar even terug naar het aftellen. Hoe erg ik het hier ook naar m'n zin heb, het is toch extra leuk als er vrienden langskomen aan wie je je leven kunt laten zien, met wie je de toerist kan uithangen, met wie je al die leuke dingen kan doen die je anders in Nederland ook zou doen... foto's maken, kletsen, naar concerten gaan...

En dat gaat ook zeker gebeuren! Donderdagavond ga ik Adrianne van het vliegveld ophalen (met een hele tas spulletjes voor mij! :D) en zondagavond gaan we naar...

Kortom, het wordt de Nederlandse gezelligheid in deze heerlijke, Spaanse stad :) Dat móet wel héél leuk worden! Ik kijk er naaruit! :)

4 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home