SnoopS' hoekje

No puedo creer mis ojos...

Wednesday, March 22, 2006

Valencia op z'n 'gewoontjes'

Ok, op verzoek... Valencia zoals het ook op een andere dag (buiten Las Fallas) eruit zou kunnen zien:

Oh, nog even ee plaatje van onderweg. Was verbaasd over de rode kleur van het uitzicht vanaf de parkeerplaats tijdens onze stop (reis duurde uiteindelijk een goeie 6 uur op de heenweg). En we hebben prachtige vergezichten gezien, door de bergen gereden, door van dit soort rode plaatjes gereden en er was een moment (vlakbij provinciegrens Valencia) waarbij we door de bergen reden met een diep dal ernaast waar water in stond. Prachtig!

Jammer genoeg was ik een beetje laat en reed onze bus net weer verder...

Zouden al die bloemen er over twee weken ook nog staan? Ik ben benieuwd (maar ga waarschijnlijk dan niet kijken, misschien later nog)

Ik dacht dat ze die alleen in Oisterwijk e.o. hadden!!! Dát viel even tegen... maar tegelijkertijd voelde ik me weer even thuis tussen Piet Plezier & co.

Volgens mij zijn het echt mandarijnen... cool hè?

WAAH! Die gebouwen zijn altijd wel mooi, maar jammer dat er zo'n vreselijke dingen binnenin gebeuren...

En een paar uurtjes later bekeken we hem ook van binnen (zolang ik niet betaal voor het stieren doden vind ik het nog ok...)
Maar BAH! Bij het over het hek klimmen (ja, het was een hele tour) zag ik een hele plas bloed! :(

Vraag me niet wat het is, maar het Mexicaanse meisje vond het wel leuk als we ermee op de foto gingen. Rechts is Melissa, m'n Amerikaanse huisgenootje.

Weer terug naar de bus... hippe brug, niet?

Wat ik met bomen heb weet ik niet, ik knuffel niet met ze en praat ook niet tegen ze, maar sommigen zijn zo mooi. Mooi en vast heel oud. En van die prachtige bomen zoals we ze in Nederland niet hebben. Dan voelt het al meteen als 'op vakantie'.

En dan m'n vakantieboom bij uitstek: de palmboom (bij nacht...).

Tevens de laatste foto van dit vliegensvlugge bezoek aan Valencia. Later foto's van het bijzondere van deze trip, Las Fallas in Valencia.

6 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home