SnoopS' hoekje

No puedo creer mis ojos...

Friday, March 17, 2006

Las Fallas

Wat is er aan de hand? Las fallas, of de vlammen. Een lokaal festival in Valencia, Spanje. De gelegenheid voor iedereen in de stad en één miljoen anderen die door de straten springen, dansen en drinken en gebakken deeg in gedipte chocola eten. Dag en nacht, in een over het algemeen ononderbroken voorstelling van gekheid en liefde voor vuur.

Een quote uit een artikel over Las Fallas dat ik hier op internet heb gevonden. Eigenlijk weet ik ook weinig over Las Fallas in Valencia. Ja, vuur en papiermaché poppen... en al die info heb ik zelfs uit een oude Rails (waardoor ik wel meteen wist dat ik daar dit jaar heen móest!). En dat staat nu te gebeuren, aanstaande zondag om 8 uur de bus in en rond 13 uur er weer uit. Vervolgens heel de middag, avonde en madrugada feesten tot we om 3 uur 's nachts weer met de bus teruggaan naar Madrid, zodat ik daar om een uur of 9 m'n bed in kan duikelen. Ik was er liever een heel weekend heen geweest, maar de hostels zitten overvol of zijn onbetaalbaar, dus dit is een goed alternatief. Maandag hebben we toch een vrije dag, al heb ik geen idee wat daar de reden voor is (grote afwezigheid omdat iedereen bij moet komen van Las Fallas?).

Ik moet nog even zien hoeveel kilo's ik mee wil slepen, maar als ik het denk te trekken gaan er twee camera's mee en verschijnen er waarschijnlijk wel wat foto's op deze weblog.... Wordt vervolgd!

3 Comments:

  • At 18 March, 2006 09:47 , Anonymous Anonymous said...

    Dutch?, just curious...

     
  • At 18 March, 2006 14:56 , Anonymous Anonymous said...

    Pues navegando, puse palabras al azar y me salió. Creo que pregunté en blogger por “Ciudad Universitaria”, pero no recuerdo bien. Technorati ayuda a buscar blogs.

    Bueno, soy blogger y me gusta leer blogs… claro que del tuyo no entendí nada porque como está en holandes y no sé :D

    Un saludo.

     
  • At 22 March, 2006 22:26 , Blogger Maarten said...

    Waar blijft je verslag? :O

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home