SnoopS' hoekje

No puedo creer mis ojos...

Tuesday, January 23, 2007

Liverpoolfoto's

Soms vraagt nog iemand naar wat verdwaalde foto's. Je was toch ook daar geweest? Waarom zie ik daar maar geen foto's van?

Gisteren vroeg Marjolein of ze m'n Liverpoolfoto's mocht gebruiken. Tuurlijk! Zij had ze ook en ik ging even meekijken welke ik dan geschikt vond... en daardoor ontdekte ik dat er toch ook wel wat aardige fotootjes tussenzaten. Dus hier voor iedereen die altijd vraagt waar m'n foto's blijven...

Liverpool Havenstad, Albert Dock:

Liverpool, één grote bouwput (in 't centrum vooral, dit is nog de haven)...
Alles wordt goed onderhouden... en ferry's worden vaak gebruikt...
Mooi plaatje. Als je dat linkerbovenhoekje wegdenkt tenminste...

Marjolein's campus, lekker rustig

Zo'n foto moest ik gewoon eens maken. Een washok op de campus. Ik vind het verbijsterend interessant, jij misschien alleen maar saai en vervelend. Ik vind het een mooi clichébeeld :)
In het centrum was er kerstmarkt (kijk naar die vent, hihi)

Mooie hond bij de bushalte!

En ik ben nog wel meer leuke foto's tegen gekomen, maar nu is het eerst tijd om nog wat te studeren... Andere keer misschien weer. Als je er weer om vraagt misschien ;)

3 Comments:

  • At 23 January, 2007 20:52 , Blogger Jop said...

    Erg mooie foto's, maartje.:-)

     
  • At 23 January, 2007 22:02 , Blogger Liverpoolsmeiske said...

    Hehe...dat ken ik :). Ja ik wil nog wel meer zien hoor :)). Tnx voor je foto kennis advies!

    Morgen m'n eerste verjaardag in 't buitenland, ga je gezelschap wel missen, maar komt goed met feestje a.s. donderdag.

    Succes met de laatste loodjes!!

     
  • At 24 January, 2007 15:06 , Anonymous Anonymous said...

    Prachtige foto's maartje! Ik kan onmogelijk kiezen welke ik de mooiste vind! En zo'n washok kan inderdaad heel boeiend zijn :-)

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home