SnoopS' hoekje

No puedo creer mis ojos...

Friday, December 29, 2006

Kerst met de camera

De afgelopen dagen mag m'n camera trouw mee. Daarom hier wat fotootjes...

Kerstavond
Op kerstavond heb ik papa en mama naar Oma gereden. Daarna ook nog even m'n rijervaring verder opgekrikt met een ritje naar 't station daar om m'n broer op te halen. 's Avonds zat m'n oma even lekker rustig te puzzelen...











1e kerstdag

1e kerstdag was ik thuis met broer en ouders. Gezellig met z'n viertjes: ieder maakt een gang (ik mag 't toetje doen) en voor de rest veel vrijheid blijheid. Helaas kwam dat neer op studeren... maar het toetje was wel erg bijzonder en blijft memorabel. Zo ziet 't eruit:
Een charlotte van bosvruchtenroomijs met chocoschilfers en framboosjes. Die chocoschilfers kostten wel wat meer dan een beetje moeite. Ik was net vrolijk begonnen met het schaven van de chocolade tot ik ineens ook vrolijk een stuk van m'n duim schaafde. Door m'n kniemedicijnen was m'n bloed verdund en spoot 't er bijna uit. Maar m'n duim doet 't nog hoor en 't toetje was superlekker en fris! Recept staat hier...
Enjoy!

Met kerst ook lekker geprutst met m'n camera. Op 1e kerstdag nog even een winterfotootje gemaakt:
En 's nachts ook nog met m'n statief geprutst, maar die heb ik hier niet op de computer staan.









3e kerstdag
;)
Er was dit jaar ook weer een 3e kerstdag. 3e kerstdag ging ik uit eten met de familie van m'n oom, ter ere van 't Abraham worden van m'n oom :)
En 't was beregezellig! En m'n neefje Mark deed vrolijk mee toen we lekker een alternatieve versie van "Het hondje van de bakker..." aan 't zingen waren...

4 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home