SnoopS' hoekje

No puedo creer mis ojos...

Sunday, December 03, 2006

SnoopS' concert- en studieagenda

M'n kaartje voor Damien Rice in 013 is binnen (dankzij George) :D

Een mooie tijd voor een overzichtje van de muzikale avonturen voor begin 2007:
11 januari - The Magic Numbers, Paradiso Amsterdam
15 februari - The Frames, Paradiso Amsterdam
17 februari - The Frames, 't Paard Den Haag
21 februari - The Decemberists, Paradiso Amsterdam
20 maart - Damien Rice, 013 Tilburg
26 maart - Damien Rice, Koninklijk Circus Brussel

Al heb ik voor 't concert van Damo in Brussel nog steeds geen kaartjes binnen. Maar ze zijn betaald, dus dat moet goedkomen. Vanavond geluisterd naar Ben Folds, blijk ik dat ook te kennen... 30 januari in Paradiso speelt 'ie. Dat ga ik nog even overwegen, voor m'n Paradiso-abo maakt 't in iedergeval -duidelijk- niets meer uit! Tis alleen dat 't kaartje ook nog 25 euro kost...

Als je denkt, waarom post ze nou nooit wat? Of misschien kom je hier wel niet eens meer kijken ;)... ik heb een beetje last van studiestress. Na Communicatieve Interventies in blok 1 (zeer af te raden :P) afgerond te hebben (weliswaar met een 8) dacht ik dat de studiedruk over was.

Maar ik heb me ingeschreven voor 3 vakken en dat blijkt me toch zwaar te vallen. De vakken zijn: Tekstanalyse (sáááái!), Psychologie van de taal (leuk!) en Inleiding Latijns-Amerikaanse cultuur (superleuk!). De eerste paar colleges was net een soort culturele vakantie vanuit je luie stoel met verhalen over de Indiaanse cultuur, documentaires met beelden van hun tempels, wegen, gebouwen, omgevingen... prachtig! Ik kan Latijns-Amerika ook wel vast op de lange-termijn-planning zetten. Daar ga ik zeker nog eens komen. Maar op iets kortere termijn een presentatie (morgen), een onderzoeksplan inleveren (over 8 dagen), een presentatie houden (over 9 dagen) een nota inleveren (over 12 dagen), en een tentamen maken (over 16 dagen). En tussendoor voor psychologie van de taal wekelijks opdrachten inleveren. Gelukkig is het daarna kerstvakantie en mag ik dan fijn een take-home-tentamen maken. Na de kerstvakantie wil ik nog niet eens over nadenken ;)

Een andere keer nog wat nieuws over m'n nieuwe job!

1 Comments:

  • At 10 December, 2006 14:17 , Anonymous Anonymous said...

    Oh dat vak over Latijns Amerika lijkt me echt heel leuk :)
    Succes met al je studie dingetjes... vergeet niet te ontspannen maar aan jouw concertagenda te zien komt dat wel goed ;)
    Het is zo goed als zeker dat ik ook naar het concert van Decemberists ga, alleen nog even een kaartje kopen :)

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home