SnoopS' hoekje

No puedo creer mis ojos...

Friday, September 22, 2006

Zonsondergang aan het zandpad

In Utrecht zien de zonsondergangen er niet altijd hetzelfde uit, maar het bijbehorende vergezicht vaak wel. Die eeuwige brug naar Vleuten is onderwerp van de foto (samen met de mooie luchten). Een beetje saai wellicht, maar in Utrecht zou ik niet weten waar ik anders heen moest voor een uitzichtsfoto. In Boxtel lukt dat dan weer wel. Vanavond zag ik een mooie lucht door 't raam en pakte ik het idee op die eens mooi vast te gaan leggen. Gelukt hoor!

Een fietstochtje (als je het al zo kan noemen) van 2 minuten bracht me bij een zandpad met akkers, maisvelden, bomen en héle mooie luchten. Geniet mee!

De maisvelden

De bomen

De akkers

Een zandweggetje

Een boom op de terugweg

7 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home