SnoopS' hoekje

No puedo creer mis ojos...

Friday, September 22, 2006

Zonsondergang aan het zandpad

In Utrecht zien de zonsondergangen er niet altijd hetzelfde uit, maar het bijbehorende vergezicht vaak wel. Die eeuwige brug naar Vleuten is onderwerp van de foto (samen met de mooie luchten). Een beetje saai wellicht, maar in Utrecht zou ik niet weten waar ik anders heen moest voor een uitzichtsfoto. In Boxtel lukt dat dan weer wel. Vanavond zag ik een mooie lucht door 't raam en pakte ik het idee op die eens mooi vast te gaan leggen. Gelukt hoor!

Een fietstochtje (als je het al zo kan noemen) van 2 minuten bracht me bij een zandpad met akkers, maisvelden, bomen en héle mooie luchten. Geniet mee!

De maisvelden

De bomen

De akkers

Een zandweggetje

Een boom op de terugweg

7 Comments:

  • At 22 September, 2006 22:09 , Anonymous Anonymous said...

    Die eerste van het maisveld vind ik echt prachtig!! En de rest is ook wel mooi, maar die steekt er voor mij bovenuit! ;) Ik heb gister op de fiets ook nog foto's met mn telefoon zitten maken van bomen :P Die zijn mooi, vind ik, en geen 1 is hetzelfde :) Leuk!

     
  • At 22 September, 2006 22:22 , Blogger Maarten said...

    Wow, mooi zeg. :D

     
  • At 22 September, 2006 22:41 , Anonymous Anonymous said...

    *staat op van zijn stoel en maakt een diepe buiging*

     
  • At 22 September, 2006 22:42 , Anonymous Anonymous said...

    enorm mooie!! ik hou van zonsondergangen :)

     
  • At 22 September, 2006 22:46 , Anonymous Anonymous said...

    sniff ... nu ga ik nl se zonsondergangen wel missen...weet je zeker dat je ze niet van een of andere fotografiesite af hebt gehaald ;) ze zijn echt heel mooi!!

     
  • At 22 September, 2006 23:04 , Anonymous Anonymous said...

    mooie foto's maartje!

     
  • At 23 September, 2006 13:44 , Blogger 4duckie2see said...

    Mimamoooooooiiiii! Mijn vader had ook foto's gemaakt...heeft ie ze niet op juiste wijze op compu gezet, direct van kaartje gewist, al nieuwe foto gemaakt...en nu is ie ze kwijt :-)

    Vanavond geen zonsondergang, vrees ik.

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home