SnoopS' hoekje

No puedo creer mis ojos...

Tuesday, September 05, 2006

Studentenradio

Het collegejaar begint weer! Tenminste... bij mij begint 't deze week voor de helft en de rest volgt volgende week. De School voor Journalistiek begint namelijk een weekje eerder dan de Universiteit Utrecht. Wat moet je op de SvJ dan?, vraag je je misschien af... Daar ga ik (studenten)radio maken! En ik heb er zóveel zin in! Heb vanmiddag een item voorbereid en net nog eentje, dus ik ben er helemaal klaar voor. Morgen ga ik er de hele dag mee bezig en het resultaat is te horen tussen 18 en 19 uur op Roulette FM, een lokale radiozender tussen Utrecht en Hilversum. Maar niet getreurd, je kan ook op internet horen hoe 't mij mijn eerste keer als radioredacteur vergaat... en wel hier! De verhalen volgen later!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home