SnoopS' hoekje

No puedo creer mis ojos...

Tuesday, August 29, 2006

Een kijkje in... m'n knie ;)

Vanmiddag heb ik een cdtje met foto's opgehaald. Geen foto's van m'n tijd in Spanje, zonsondergangen in Utrecht of de natuur bij Boxtel, maar foto's van m'n knieën. Röntgenfoto's dus. Morgen heb ik namelijk een afspraak in een ziekenhuis in Den Bosch, omdat ik daar geopereerd wil worden. Kniefoto's zijn al gemaakt, dus die kunnen dan opnieuw gebruikt worden (al heb ik wat geruchten gehoord over dat hij toch zelf foto's wil maken, maar dat vinden we morgen uit). In iedergeval heb ik een cdtje met software en de röntgenfoto's gekregen van het ziekenhuis in Utrecht. Na wat knutselen met de software is het me ook gelukt ze naast elkaar te zetten. Bij deze gun ik jullie ook een kijkje in mijn knieën...

Links m'n gezonde rechterknie, rechts m'n iets-minder-gezonde linkerknie.

Van boven is er nog niets te zien...

Een doorsnede waarop je duidelijk twee 'vlekjes' ziet die er niet horen.

En het duidelijkste... vanaf de zijkant. Zie je die twee 'extra' stukjes op de rechterfoto (links van m'n knieschijf en in m'n knieholte)? Die horen er niet ;)

1 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home