SnoopS' hoekje

No puedo creer mis ojos...

Sunday, August 13, 2006

Kogelvangersven

Bij het Kogelvangersven in De Kampina.

Bij mijn ouders in de buurt is echt een prachtig natuurgebied: De Kampina. Eerder heb ik hier al foto's van geplaatst, toen ik op eerste kerstdag dit gebied ingefietst ben. Nu wilde ik graag naar de vennen, die me herinneren aan de mooie schaatstochtjes (weliswaar soms met stoel en zeker met vallen en opstaan) die we daar hebben gehad. Je bekertje warme chocolademelk laten insmelten in het ijs en je vasthouden aan alle graspollen die in de vennen staan om maar niet om te vallen als je moet stoppen.

Nou, weer om te schaatsen is het natuurlijk niet. Maar ik ben wel met m'n moeder naar de Huisvennen gefietst. Het Kogelvangersven om precies te zijn. En daar heb ik wel een paar mooie kiekjes geschoten terwijl m'n moeder zich verdiept heeft in een sudoku. En hier het resultaat...

3 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home