SnoopS' hoekje

No puedo creer mis ojos...

Thursday, July 27, 2006

Eén maand terug...

...maar nog altijd met m'n kleine teen in Spanje (dat ene been was toch wel beetje veel van 't goeie, vandaar ;)).

Heb ook nog Spanjenieuws. Ik heb m'n cijfers teruggekregen van de twee vakken die ik wél afgemaakt heb en nog niet van wist of ik ze ook gehaald had. En ik geloof dat ik toch wel een beetje trots mag zijn:
Ok, de man van de 9 had wel gezegd dat ie een 'mooi cijfer' voor me zou maken, nou, zoals je ziet, dat is dus gelukt! Voor als je 't niet kan lezen... ik had een 8 voor Fotografia Informativa (Nieuwsfotografie) en een 9 voor Historia de la fotografía (Geschiedenis van de fotografie). Veel studiepunten heb ik niet behaald in Spanje, maar wat ik dan wel gehaald heb ziet er wel ok uit ;) en was nog megaleerzaam ook!

1 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home