SnoopS' hoekje

No puedo creer mis ojos...

Tuesday, June 13, 2006

Magic Dutch Pancakes of Maartje

Maartje's magische pannenkoeken. Een fenomeen. Dat magische valt mee, maar voor m'n Amerikaanse huisgenoten zijn ze erg magisch. En dan is het heerlijk hier te wonen. Oh, wat ga ik dat missen. Melissa en Stephanie die om m'n pannenkoeken smeken, de kaas heerlijk vinden en het nog altijd grappig vinden wat wij Nederlanders allemaal op pannenkoeken doen.

Vanavond vroeg Stephanie wat een pannenkoek in een pannenkoekenrestaurant kostte. Nou is dat alweer even geleden, maar een euro of 6 ben je altijd wel kwijt, antwoordde ik. "Zoveel???", vroeg ze en daarna: "Als we jou nou 5 euro bieden, maak je dan een pannenkoek voor ons?" Prachtig! Nou, die 5 euro hebben ze mogen houden hoor, maar Chelsea (vriendin van Stephanie) heeft wel de afwas gedaan nadat ze allebei een pannenkoek van me hadden gehad. En daarna moest ik maar eens vertellen wat er allemaal in die heerlijke, magische pannenkoeken van mij ging. Als afsluiter heb ik ze nog op een paar plakjes kaas getrakteerd en toen waren ze helemaal blij!

Heerlijk, zo'n internationaal huis met twee van die grappige, gezellige Amerikaanse meisjes! Dat zal ik straks wel gaan missen...

4 Comments:

  • At 13 June, 2006 21:36 , Blogger Maarten said...

    Ik wil ook een pannenkoek, maar bied geen 5 euro.

    Met suiker graag. :p

     
  • At 13 June, 2006 22:07 , Anonymous Anonymous said...

    Die prijs van € 6,00 is toch wel van een paar jaar geleden. Reken nu maar op een Euro of 8 tot 9 als je een luxe uitvoering met vele attributen besteld.

    Papa

     
  • At 14 June, 2006 17:02 , Anonymous Anonymous said...

    Ja gezellig he die amerikanen :) Dat bleek wel toen we tot 03.00 zaterdag aan het kletsen waren... of eh ik kan beter zondag zeggen :D
    Dat beloofd wat voor Melissa's komst hier in NL :)!

     
  • At 20 June, 2006 17:25 , Anonymous Anonymous said...

    Had net Jack Johnson - Banana Pancakes opstaan...

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home