SnoopS' hoekje

No puedo creer mis ojos...

Tuesday, June 13, 2006

De laatste twee weken

Over 14 dagen ben ik onderweg naar het vliegveld of als ik heel vroeg ben sta ik er al. Gek idee hoor! Dat was het dan...

Gelukkig heb ik nu nog 14 daagjes om aan dat idee te wennen, om alles nog te doen en te zien wat nog ontbrak. Ook om de laatste dingetjes bij de universiteit te regelen, m'n fotoproject in te leveren, wat handtekeningen te verzamelen en nog een verslag (voor de UU) te schrijven. Ondertussen mag ik vast gaan bedenken waar ik nog heenwil op vakantie. En dat is dan ook meteen m'n laatste grote uitdaging hier: alleen een week op pad. Met m'n trekkersrugzakje nog een week bussen door Spanje (of Portugal, daar ben ik dus nog niet uit). Het lijkt me wel spannend, maar aangezien ik 'alleen in Madrid' ook overleefd heb verwacht ik geen al te rare dingen. En anders zal 't toch vooral heimwee zijn naar vrienden, bekenden om me heen en dat is niet zo erg, want die ga ik na die week (en 2-3 dagen) weer zien! Kan ik me daar vast op verheugen...

Terugkijken zal ik nog doen in een andere post en Granada en Marjolein's bezoek staan ook nog op de planning voor een blogje, maar eerst eens die handtekeningen van het Erasmusbureau halen.

Ohja, nog bedankt voor de vele post die mijn prikbord heeft veranderd van leeg in overvol! Maar als je nu nog wat wil versturen kun je dat beter naar het lieve land in Utrecht doen, want daar heb je meer kans dat ik het nog ga zien ;)

3 Comments:

  • At 13 June, 2006 14:25 , Anonymous Anonymous said...

    Ik ga zeker niets meer sturen ;)

     
  • At 13 June, 2006 18:47 , Anonymous Anonymous said...

    Ik heb je adres in Utrecht niet!
    :P

    Veel plezier en succes nog met de resterende dagen in Spanje!

    Liefs,

     
  • At 13 June, 2006 19:27 , Anonymous Anonymous said...

    Zo wat gaat dat snel zeg ! Vind t nog steeds zo dapper dat je dit doet, en ook nu dat je waarschijnlijk alleen een week gaat reizen. Super zeg !! Geniet ervan en doe voorzichtig en alvast een goede reis huiswaarts.

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home