SnoopS' hoekje

No puedo creer mis ojos...

Saturday, June 17, 2006

Schiphol

Ok, verheugen doe ik ook, schreef ik in m'n vorige post. Verheugen op de eerste twee weken dat ik terugben vol leuke, grappige, mooie activiteiten. Verhuizen, Elbow, sollicitatiegesprekken, bedanketentje, toeristje spelen, verjaardag vieren en m'n echte verjaardag en tot slot nog een picknick in het Vondelpark. Nou, een boel om me op te verheugen!

Maar het begint al met Schiphol over 10 dagen. Ik kom namelijk op 27 juni rond 16 uur met Transavia aan op Schiphol (voor als je 't niet meer wist). Marjolein, Nikki en Maarten hebben een ontvangstcomité gevormd om me welkom te zwaaien. Als je zin hebt om je handen ook weer eens een te laten wapperen of 't leuk vindt een van de eersten te zijn die me weer ziet op Hollandse grond ;)... je weet nu waar je moet zijn. :P

4 Comments:

  • At 17 June, 2006 13:45 , Anonymous Anonymous said...

    Hoi Maartje

    Nog maar 10 dagen en je staat alweer op hollandse bodem. Wat gaat de tijd toch snel!
    We hebben met veel plezier jouw reis/studie-verhalen gelezen. Je hebt een leuke stijl van schrijven en maakt PRACHTIGE foto's!
    We hopen je snel te spreken als je weer in Lennisheuvel bent!
    Geniet nog van je vrije week en een goede vlucht!
    Lieve groeten van Marianne en Linda.

     
  • At 17 June, 2006 22:02 , Anonymous Anonymous said...

    Heel veel plezier de laatste daagjes! En succes met de aanpassingen aan Nederland... regen, kou, plat :)

     
  • At 23 June, 2006 14:08 , Anonymous Anonymous said...

    Ik zal er staan. 28 juni op Schiphol. :P

    Geniet nog van de resterende dagen!
    En tot snel!

     
  • At 23 June, 2006 21:40 , Blogger Maarten said...

    Dan sta je er twee keer Nikki, de 27e zijn we er ook. Om het rijtje compleet te maken moet je eigenlijk de 29e ook nog even gaan Nikki. :P

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home