SnoopS' hoekje

No puedo creer mis ojos...

Friday, June 16, 2006

Zwerf'on deel II

Stel dat het je gaat lukken
En je geeft de stad je rug
Moet je dan weten waar je heen gaat?

En wanneer kom je dan terug?

Want je droomde van vertrekken
En je sprak van nergens heen
Kun je missen wat je achter laat?
Kun je eigenlijk wel alleen?


Zwerf'on Deel twee. Het zwerven begint weer, de sleutels lever ik morgen in, nog één nachtje in m'n eigen bed in m'n eigen kamer waar ik dan precies 4 maanden heb gewoond. Zoals ik ooit in Madrid begon, levend in een hostel, zo eindig ik m'n periode hier nu ook ongeveer. Slapend bij m'n broer, in hostels in San Sebastian en Salamanca en de laatste twee nachtjes in Melissa's kamer. Dan ben ik weer heel even 'thuis' voor ik naar m'n volgende thuis ga: Nederland. Het zwerven is ook weer echt zwerven, want ik was een beetje laat met het hostel boeken in San Sebastian, waardoor ik intern een keer moet verhuizen en zaterdagavond geen bed heb. Dus nu blijf ik een dagje langer in Madrid. Ga ik eindelijk Reina Sofía of Prado nog zien.

Afsluiter Salamanca is wel mooi symbolisch, aangezien die stad er ooit voor zorgde dat ik besloot dat ik in Spanje ('t liefst Salamanca) wilde studeren. Plannen wijzigden en het werd Madrid, maar Spanje bleef. En ik ben gegaan. Nog belangrijker: Ik heb enorm genoten. En ik geniet nog. En ik ga proberen ook van m'n reisjes die ik alleen maak te genieten. En ondertussen me ook te verheugen op wat komen gaat: iedereen weer zien. Want 5 maanden niet naar huis is toch best een tijdje. Maar daar tik ik misschien nog wel over vanuit een of ander hostel. Nu nog even verder genieten!

Want het maakt niet uit wat je gisteren deed
Het gaat om dat wat je morgen pas weet

Zwerf'on

3 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home