SnoopS' hoekje

No puedo creer mis ojos...

Thursday, August 31, 2006

Granada in zwart-wit

Je wacht lang, maar hier istie dan... een postje over Granada! Vanmiddag zag ik ineens m'n zwart-witfoto's van Granada op m'n computer staan. Die heb ik pas laten ontwikkelen en op cd zetten en daar zitten toch wel een paar mooie tussen. Ook heb ik een paar leuke kleurfoto's van rolletje, maar die heb ik niet gescand, dus als je die wil zien moet je dat maar een keertje vragen. Onderaan staat trouwens wat mij betreft de mooiste, ook qua scherpte-diepte al had 't nog ietsje beter gekund...

De minst succesvolle met dank aan de mooie paal ;)
Een van de binnenplaatsen van een van de paleizen

Paleis met (vieze) vijver

Maartje's schaduw op de stenen/een beekje

En de aller- allermooiste vind ik en die siert nu m'n bureaubladachtergrond, dus dit is tevens de achtergrond naar voren-post ;)


3 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home