SnoopS' hoekje

No puedo creer mis ojos...

Monday, September 25, 2006

Fake

The Frames hebben net een nieuw album uitgebracht in Ierland, The Cost genaamd. Maar ik ga nog even terug, ik vond net de video van Fake op YouTube. Een hele grappige video, kijk zelf maar.


En Fake herinnert me aan Lowlands. In de auto, de radio op 10, buiten een stortbui en binnen in de auto blerden Adrianne en Maartje keihard mee met The Frames - Fake (Live op Lowlands 2006) terwijl we over de snelweg terug naar huis crossten. Ik moet er vaak aan denken als ik Fake hoor. En als ik daar eens niet aan denk denk ik aan Lowlands zelf, hoe ik daar stond te genieten van het optreden van deze band. Het deed me m'n kruk vergeten... Heerlijk! Gelukkig komen ze 21 november weer naar Nederland! Dat wordt weer genieten.. tot die tijd:

The Frames - Fake (Live op Lowlands)
Je kunt me zelfs zien genieten ;)

1 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home