SnoopS' hoekje

No puedo creer mis ojos...

Wednesday, February 14, 2007

Vijf (nieuwe?) weetjes...

Ok ok, 't duurt even, maar ik zal toch maar mee doen aan het "I've been tagged"-gebeuren. Els wil dat ik vijf nieuwe weetjes over mezelf vertel... Nou, volgens mij ben ik niet zo'n gesloten persoonlijkheid, dus vijf wordt best lastig, dus er stond nergens dat 't geen nutteloze weetjes mochten zijn hè? ;)

1. Ik ben eigenlijk helemaal geen ijs- en slagroometer. Alleen héél af en toe... als 't heel warm of noujuist heel koud is of de chocolademelk in de betreffende koffietent (ik noem geen namen ;)) niet zo smaakvol is, dan volstaat ijs of slagroom toch wel.

2. Ik hou ook al niet zo van dropjes en andere snoepjes (wel van chocola ;)). Misschien moet ik nog maar een keer een snoepfeest geven ofzo. Ik heb nog wel een paar potten drop, Engelse drop, salmiakballen en Oud-Hollands snoep liggen... ik lust er zo af en toe wel eentje, maar hoe eet ik dan zo'n hele pot leeg in m'n eentje?! Niet dus...

3. Tot nu toe heb ik 1x m'n verjaardag in 't buitenland 'gevierd', dan wel meteen in de VS (Las Vegas, was niet bijzonder leuk). (categorie: nutteloos)

4. Nadat ik terugkwam uit Madrid riep ik heel hard dat ik niet weer zolang weg wilde, maar de plannen voor een tweede keer een poos in 't buitenland beginnen toch wel concretere vormen aan te nemen. Misschien wel voor minder dan 5 maanden, maar dat ligt eraan wat mogelijk is. Morgen een eerste orienterende gesprek met een man die me een beetje kan vertellen of m'n bijbehorende studieproblemen 'opgelost' kunnen worden...
En waar de reis dan uiteindelijk heengaat? Ook dat wordt nog gokken/zoeken/bedenken... kanshebbers zijn iig Spanje (otra vez), VS of iets Latijns-Amerikaans.

5. Ik fotografeer weer best veel de laatste tijd, ook al zie je daar weinig van terug op m'n weblog. Binnenkort toch es wat doen met die foto's van concerten, activiteiten in de bibliotheek, sneeuw en Antwerpen... dus kom maar weer een keertje terug ;) En nog een tweede fotografieweetje: aanstaande dinsdag ga ik beginnen met de cursus Fotografie Vervolg aan Parnassos! :D

En nu is ook nog de bedoeling dat ik dit boeltje doorschuif zodat anderen hun weblog zinloos/vol kunnen vullen met deze onzin... dus Anneke, Nikki en Maarten... Go ahead! ;-)

1 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home