SnoopS' hoekje

No puedo creer mis ojos...

Sunday, January 28, 2007

24 januari 2006

Ik heb er afgelopen dagen regelmatig bij stilgestaan, maar er nog geen blogje aan gewijd. 24 januari 2006, de dag dat ik naar Madrid ging, was een paar dagen terug een jaar geleden. De reden dat ik ooit deze blog begon. De banners heb ik inmiddels maar weggehaald. Een jaar geleden is lang genoeg.

Laat ik al 't sentimele maar laten voor wat 't is en zeggen dat ik donderdag voor 't eerst weer iemand die ik ken uit Madrid ga zien. Nou, eigenlijk is het de 2e al, Mark (een vriend van m'n broer) meegerekend tenminste. Lekker een paar dagen naar Antwerpen. En hopelijk ga ik ergens in het najaar nog eens terug naar mijn zeer geliefde, mooie, leuke stad Madrid, waar ik een prachtige tijd heb gehad. Hmmm, doe ik het sentimentele alsnog.
Dan maar afsluiten met een foto:
Het metrostation onder ons huis: Bilbao. En de security-man... hoe dit afliep? ;)

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home