SnoopS' hoekje

No puedo creer mis ojos...

Sunday, August 03, 2008

Many the miles (tomorrow!)



There's too many thing I haven't done yet, too many sunsets I haven't seen...
(Sara Bareilles - Many the miles)


De zonsondergang zien vanaf 't hoog(s?)tepunt van Santiago was niet echt een plan, maar meer toeval omdat ik de rest van de dag m'n tas in moest pakken en wat voorbereidingen daarvoor moest doen.

Maar voor mij was dit het mooiste wat de stad te bieden had. De zonsondergang, de rosegekleurde sneeuw op de bergen door de ondergaande zon, de vrolijke kinderen die rondrenden over de berg, het liftje dat ik eigenlijk nog best eng vond en de uitzichten overdag en 's avonds met steeds meer lichtjes in de stad. Santiago is groot! Dat is me nu wel duidelijk. En er hing weinig smog, dus ik kon ver kijken. Heerlijk! Echt even genieten zo op de laatste avond voor 't vertrek voor de grote reis.

En ik werd ook helemaal blij toen ik m'n 'foto van de dag' maakte, zoals 't voelde. Eentje waar ik blij mee was. Twee eigenlijk, want weet niet zo goed welke ik nu mooier vind. Maar eentje ervan staat hieronder, de andere (ook) op m'n picasa-fotoalbum. Enjoy! (en bedankt Richard voor de mooie quote, ik kon geen andere, wel originele vinden...)

En morgenochtend om 9.30u beginnen we aan de vele miles van onze grote trip! Een volgende update zal dus wel iets langer op zich laten wachten, kunnen jullie nog op zoek naar m'n foto-vraag ;-).


4 Comments:

  • At 04 August, 2008 21:10 , Anonymous Anonymous said...

    Die foto's hier zien er wel mooi uit. Binnenkort Picasa maar eens een blik gunnen. ;-)

     
  • At 06 August, 2008 00:51 , Anonymous Anonymous said...

    Hee Maartje!
    Deze foto's zijn inderdaad echt heel erg mooi! Ik heb Picasa gelijk ook al even vluchtig bekeken, maar dat zijn helaas toch echt te veel foto's voor dit moment (vertrek over een paar uurtjes richting Portugal). Zodra ik terug ben ga ik er zeker eens rustig de tijd voor nemen! Voor jou ondertussen veel plezier en goede reis, en leuk om zo te lezen wat je allemaal meemaakt en beleeft. Liefs!

     
  • At 06 August, 2008 15:43 , Anonymous Anonymous said...

    Hoi Maartje!!
    Onder het mom van studie ontwijkend gedrag bedacht ik me opeens dat ik wel even kon kijken of je al verhalen op je weblog had staan, en ja hoor! Leuk om te lezen wat je tot nu toe al hebt meegemaakt :)
    En er zitten hele mooie foto's tussen zeg!:)
    Nou, goeie reis en ik zal over een tijdje wel eens weer kijken wat je beleefd hebt ;)

    (Oh ja, en ik dacht ook aan je weblog doordat ik net een Snoopy tshirt heb gekocht haha!)

     
  • At 06 August, 2008 18:54 , Anonymous Anonymous said...

    Graag gedaan natuurlijk :-)

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home