SnoopS' hoekje

No puedo creer mis ojos...

Saturday, August 02, 2008

Heel veel FOTOOOOOS en quizvraag...

En ik heb toch m'n best gedaan vanavond... er staan veeeele foto's online op m'n net aangemaakte Picasaweb (fotoalbum). Alle foto's staan hier:
http://picasaweb.google.nl/maartjevdh

Omdat 't nogal veel werk was, heb ik niet bij alle foto's gecheckt hoe ze er eigenlijk uitzagen en of ze niet ff ge-edit moesten worden ;-). Excuses bij deze :P. Al heb ik net ontdekt hoe handig Picasa eigenlijk is... maar de rest ook nog checken zit er qua tijd niet in denk ik. Kijk daar dus ff doorheen ;-).

Omdat 't zoveel foto's zijn en jullie er zoveel om gevraagd hebben wil ik natuurlijk nu ook dat jullie ze gaan kijken.

Daarom een quizzzzzvraag:
Welke persoon of personen ben ik in één dag (foto-album) meerdere keren tegengekomen? Hoe ziet die persoon of zien die personen eruit en waar was de ontmoeting?

De EERSTE VOLLEDIGE GOEDE reactie wint een prijs. Over die prijs valt te onderhandelen, maar ik zal je dan iig een leuk kaartje sturen :-).

Om jullie alvast lekker te maken voor de foto's in m'n fotoalbum hier vast wat kiekjes.





Veel kijkplezier :-)

Labels: , , ,

2 Comments:

  • At 03 August, 2008 21:27 , Blogger 4duckie2see said...

    Ah tuurlijk. De man die zijn dochtertje voorduwt in Valparaiso heeft opeens tassen aan de 'wagen' hangen. Dat was later op de dag. Dat het dezelfde vader met kind was, had ik direct door. Niet dat de foto veel later was geschoten ;-) Maar ik heb op deze regenachtige dag al jouw foto's bekeken. En heel veel van mijzelf :-)

     
  • At 04 August, 2008 21:35 , Blogger SnoopS said...

    Helemaal goed! Foto was denk ik half uur later ofzo :) Ga nadenken over leuke beloning :P

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home