SnoopS' hoekje

No puedo creer mis ojos...

Thursday, November 10, 2005

Mmmmmmmmmmmmmm




Hij komt op je af lopen, nadat je hem al zo vaak hebt gezien... je vond hem verschrikkelijk, je vond hem een arrogante vent, maar je kwam 'em vaak tegen. Toeval? Niet als je ontdekt dat hij gek op je is en je ten huwelijk vraagt. Dan zeg je nee, want na alle verhalen die je over hem gehoord hebt, weet je dat dit nooit de man van je dromen kan zijn. Zo'n arrogante vent. Totdat je ontdekt dat hij helemaal niet arrogant is, de verhalen die je hoorde (half) gelogen zijn en hij twee situaties met twee van je zussen gered heeft. Maar dan is 't al te laat, heb je al z'n huwelijksaanzoek afgewezen...

Tot het moment dat Lady Catherine de Bourg, de tante van je droomman, Mr. Darcy, je uit komt horen. Want die droomman van je gaat toch zeker niet met jou trouwen hè? Je móet 't aan haar beloven! Maar je weigert... Aangezien ze midden in de nacht kwam, ben je uit je slaapritme en ga je buiten de ochtend tegemoet, wandelen. En dan zie je ineens iets bekends, iemand, daar is die geweldige *mmmmmmmmm* Mister Darcy...


En jullie leefden alsnog lang en gelukkig... :o)

7 Comments:

  • At 10 November, 2005 12:18 , Blogger di-jan said...

    This comment has been removed by a blog administrator.

     
  • At 10 November, 2005 12:19 , Blogger di-jan said...

    Oooooh...
    Doe mij ook zo'n Mr Darcy ;)

     
  • At 10 November, 2005 12:58 , Anonymous Anonymous said...

    Het boek heb ik al naar onder mijn boekenkast verbannen, dus dat zegt denk ik genoeg. Sense and Sensebility (of hoe je het ook mag schrijven) vond ik ook al drie keer niets.

     
  • At 10 November, 2005 13:03 , Blogger Elsjefieder said...

    Ooooh, Pride & Prejudice was echt in één woord geweldig! En die Mr Darcy: het is wel niet de 'echte', maar ach, hij mag er ook wel wezen ;)
    Heerlijk, zo'n film tussen al het leren door!

     
  • At 10 November, 2005 17:14 , Blogger 4duckie2see said...

    Heb het boek nog nooit gelezen, maar de serie al een paar keer gezien. En je mag een keer mijn nieuwe dvd lenen :-)

     
  • At 10 November, 2005 23:09 , Anonymous Anonymous said...

    Ja heerlijke film he Maartje? :) Ik heb er ook zo van genoten, hihi. En, hoeveel mannen zaten er in de zaal? :p

     
  • At 11 November, 2005 19:00 , Anonymous Anonymous said...

    AH don't get me started on this one....geweldige film!!! *snik* heerlijk cliché hihi, maar als ik een Mr Darcy zou vinden zal ik hem NOOIT meer laten gaan...

    En nu even waarom ik een comment achter laat...Jolyn (studiegenootje en blijkbaar een oude 'havist' uit jou klas???) vroeg aan me of ik jou ken lol, grappig hoe de wereld weer klein is!!! Heel veel plezier in Spanje binnenkort (en ja ik lees hier regelmatig stiekem :p)

    Liefs Lotte

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home